Kouzelník Martin Kellman
Kouzelník Martin Kellman
Kouzelník Martin Kellman
Kouzelník Martin Kellman
Kouzelník Martin Kellman
0 0 0

Kouzelník Martin Kellman

Praha Celá ČR / SR 1

Info

UKÁZANÁ PLATÍ a proto bych Vám rád doporučil udělat si bližší představu z fotografií  =)  Každý kouzelník je “moderní” a dělá “show”. Mým cílem je pobavit a okouzlit jak děti, tak i dospělé na nejrůznějších typech akcí...


DĚTSKÉ PUBLIKUM

- INTERAKTIVNÍ KOUZELNICKÉ VYSTOUPENÍ PRO DĚTI, (déka programu je cca 35 min.). Důraz je kladen na zapojení dětí do samotného programu. Není pro děti nic krásnějšího, než když se na jednotlivých kouzech mohou přímo podílet. Martin tedy v průběhu svého kouzlení neustále pracuje s dětmi, zapojuje je do kouzel a vždy je něčím nečekaným překvapí. Děti tak pouze nekoukají na vystoupení. Jsou jeho přímou součástí. Na své si přijdou i rodiče =)

- MODELOVÁNÍ ZVÍŘÁTEK Z BALÓNKŮ - Tímto blokem je dobré navázat na předchozí vystoupení. Jednak jsou děti očarovány samotnou tvorbou zvířátek z balónků. To důležitější ale nastane, když si pak jednotlivá zvířátka odnašejí domů. Délka modelování zvířátek je v návaznosti na kouzelnické vystopení cca 30 minut. Není však problém v modelování zvířátek z balónků pokračovat i někde v ústraní, aby program mohl pokračovat.


DOSPĚLÉ PUBLIKUM /firemní večírky, oslavy narozenin, svatby/

- START UP Magic: Parketová ochutnávka kouzel. Ještě než se kouzelník Martin přesune k jednotlivým stolům, kde kouzlí pro jednotlivé diváky. Probíha toto “představení kouzelníka”. Jde o kouzla na parketu, která jsou předváděna pro všechny diváky. Jedná se o cca 10 minutové vystoupení, aby přítomní diváci věděli, že večer bude u jejch stolu kouzelník.

Po tomto bloku následuje “table hopping” - kouzla mezi diváky (mikromagie). V této části si diváci přijdou na své a to z velké blízkosti. Kouzelník zde obchází jednotlivé stoly, popřípadě hloučky hostů a baví diváky svými kouzly. O to víc je vše záhadou, když se diváci na jednotlivých kouzlech přímo podílejí. Vybírají si karty, půjčují vlastní prstýnky, mince, apod. Cílem je diváky příjemně pobavit a ukotvit tak vzpomínku na krásnou akci.

Reference

Hasbro - Veletrh hracek, PEPSI, Aquapalace Praha, Louis Vuitton, hotel Four Seasons, Marriott, LIDL Ceska a Slovenska republika, BUGGYRA, atd., a. . . . . td.